Engwe Engine Pro Teszt és felülvizsgálat

Teljes off-road tesztelés részletes áttekintéssel

Az összecsukható e-bike-ok mindenféle formában és méretben kaphatók, az apró, ingázók számára készült gépektől, amelyeket az utolsó mérföldes utazásra terveztek, a nagy teljesítményű zsírabroncsos elektromos kerékpárokig. Ez a cikk az utóbbiak egyikét mutatja be – Ebben Engwe Engine Pro 750 W-os áttekintés, részletesen megnézem a specifikációt, és adok egy teljes tesztvezetési jelentést.

Engwe Engine Pro Első benyomások

Mielőtt megkaptam ezt az e-bike-ot, ismertem a Engwe márka – zsíros gumiabroncs-összecsukható elektromos kerékpárjaik népszerűek, és számos európai országban népszerűek. Kezdetben arra számítottam, hogy megkapom a belépő szintű modellt, ezért kellemesen meglepődtem, amikor kinyitottam a dobozt, és megtaláltam a "csúcsot" Engine Pro 750W 1000W csúcsteljesítménnyel.

☑️ Csomagolás és szállítás: A biciklit helyben adták ki és megkaptam Engwe Engine Pro a megrendeléstől számított 4 napon belül. A kerékpár nagyon jól be volt csomagolva (lásd a képeket), és a szállítás UPS nyomon követett szállítással történt.

☑️ Csomag súlya: Meg kell jegyezni, hogy a doboz nagyon nehéz egy személy számára, hogy egyedül emelje fel – két embernek javaslom, hogy mozgassa a dobozt, mivel közel 35 kg súlyú.

☑️ Szerelés: Van némi összeszerelési munka. Hálásan, Engwe minden szükséges eszközt és egy jól megírt kézikönyvet tartalmaz. Az első kereket fel kell szerelni. Ráadásul a kormányoszlop, pedálok, első sárvédő és nyeregcső/nyereg. Ha nem érzi kényelmesen a kerékpár összeszerelését, azt javaslom, keressen fel egy helyi kerékpárszerelőt.

☑️ Az akkumulátor töltése: Használat előtt ajánlott teljesen feltölteni az akkumulátort – ez 3-4 órát vesz igénybe. A töltő EU-dugós, de UK csatlakozóadapterrel járt.

☑️ Általános állapot: A fényezésen nem találtam nyomot vagy karcolást, és a kerékpár nagyon jól védett a dobozon belül.

Engine Pro Főbb jellemzők

Egy dolog, ami lenyűgöz ebben az e-bike-ben, az a specifikáció. Az Engwe Engine Pro teljes felfüggesztéssel, hidraulikus tárcsafékekkel és nagyon intelligens színes kijelzővel büszkélkedhet, rengeteg funkcióval és testreszabással. Plusz egy további bónusz a motor regeneráló funkciója. Egy 1500 euró alatti e-biciklihez számos technológiai funkció tartozik.

☑️ Motor: A Engwe 750 W-os 48 V-os hajtóműves hátsó agymotort használ, amely egy hatküllős mag kerékbe van integrálva. A maximális névleges teljesítmény 750 watt, de friss akkumulátorral 1000 W-on éri el a csúcsot. A vezérlő maximum 18 ampert képes kezelni, ami 979 watt maximális teljesítményt adna (teljesen feltöltött akkumulátor esetén).

☑️ Regeneráló engine fékezés: Ez egy kis mennyiségű energiát visszahelyez az akkumulátorba, amikor a kerékpár szabadon halad – ezt teszteltem, kérjük, tekintse meg az alábbi részletesebb értékelést.

☑️ Akkumulátor: Ez a legújabb verzió egy 48v-os 16Ah-s akkumulátorral (768Wh) rendelkezik, ami ezen az áron tisztességes kapacitásnak számít egy kerékpáron. Még nem teszteltem a teljes hatótávot, de körülbelül 6 mérföldes (9 km-es) utazás után az akkumulátor 17%-a lemerült (a teszthez sokat használtam a teljes teljesítményű módot).

☑️ Kijelző: A színes kijelző tele van olyan funkciókkal és funkciókkal, amelyek sok drágább e-bike kijelzőt megszégyenítenek. Olyan dolgokat tehet, mint például az egyéni asszisztensi szintek testreszabása, és olyan funkciók engedélyezése, mint a regen engine fékezés. Ezenkívül megtekintheti a valós idejű teljesítményt és az akkumulátor feszültségét.

☑️ Távoli billentyűzet: Az ötgombos billentyűzet nagyon rendezett, és a bal kézi fogantyú mellett található (a hüvelykujj gázkar mellett).

☑️ Kettős felfüggesztés: Van néhány húsos kinézetű felfüggesztési villa, amelyek elég erősnek tűnnek, és hátsó lengéscsillapító. Még úgy is, hogy a motoron ülök (102 kg vagyok) a hátsó felfüggesztés nagyon jól működik, és nem süllyedt le. Az első villák reteszelő funkcióval és némi előfeszítési beállítással rendelkeznek.

☑️ Hidraulikus tárcsafékek: A Logan fékeket nem ismerem. De nagyon jól működnek, és nem tudom hibáztatni az eddigi teljesítményüket. A Shimano MT200-al egy szintre tenném őket.

☑️ Shimano Altus 8 sebességes váltó: A Shimano Altus hátsó váltóval párosított 8 sebességes kioldó váltó nagyon precíz és éles váltást tesz lehetővé, közvetlenül a dobozból. Nem volt szükség beállításra, bár ez kerékpáronként változhat.

☑️ Csomagtartó állvány: Rendelkezik egy nagyon strapabíró csomagtartóval, amelybe kutyahordozó vagy akár gyerekülés is belefér. Alternatív megoldásként elfér egy nagy kosár is az üzletekbe való kirándulásokhoz.

A Engwe Engine Pro A 750 W tele van olyan funkciókkal, amelyek általában nem találhatók meg egy ilyen árú e-kerékpáron. Jó látni a hidraulikus tárcsafékeket és a 8 sebességes váltót. A felfüggesztés jól működik, és a kerékpár általános tapintása erős. A nagyméretű rakodóállvány kibővíti a sokoldalúságot, lehetővé téve nagy tárgyak szállítására (pl. bevásárlás) való használatát, különösen a hatalmas raktárral együtt Engwe hátsó hordtáska.

Első próbaút – Első benyomások

Nekem elküldték a Engwe Engine Pro megtartani, így több mérföldet teszek meg az elkövetkező hetekben. Ez a kezdeti, körülbelül 6 mérföldes tesztutamon alapul.

☑️ Kényelem és méretezés: A Engwe egy nagy kerékpár, de úgy tervezték, hogy különböző magasságú versenyzők közlekedhessenek. 6'1 hüvelykes (185 cm) vagyok, és beállított kormánymagassággal és nyereggel megtaláltam a Engine Pro hogy valóban nagyon kényelmes legyen. A zselés nyereg támaszt nyújt a szélesebb ülőcsonttal rendelkező versenyzőknek. Az 5'8 hüvelykes (176 cm) lányom is kényelmesnek találta – azt képzelném, hogy bárki, aki sokkal alacsonyabb, mint 5 hüvelyk, nehézségekbe ütközhet, mivel elég hosszú a kinyúlás, és a kormány magassága még teljesen leengedve is elég magas.

☑️ Teljesítmény (pedálrásegítés): A Engwe hagyományos pedálérzékelőt használ (a pedálozási fordulatszámot méri), ​​és nagyon finoman működik. Nem rángatózik be és ki – az erő elég erős a kezdeti lökéshez, majd fokozatosan növekszik. Teljes teljesítményű üzemmódban az erő csak addig növekszik, amíg a pedálozási ütem nem tud lépést tartani a 22 mph körüli sebességgel. Folytathatja a szellempedálozást, és a motor körülbelül 28 mérföld/óra sebességig fog menni (a síkon).

☑️ Teljesítmény (csak gázpedál): A bal kézi markolat mellé szerelt hüvelykujj gázkar nagyon hasznos lesz a mozgásukban korlátozott versenyzők számára. Használható a pedálrásegítővel együtt vagy önmagában is. Síkon (teljes erővel) kényelmesen 28 mph-ig vitt, és enyhe csökkenésnél 32 mph-ra ment fel. Enyhe emelkedőkön a sebesség jelentősen lecsökkent, meredek lejtőn pedig pedálozni kellett, hogy tovább menjen a motor.

☑️ Motorzaj: Ellentétben a közvetlen hajtású motor (amelyek gyakorlatilag némák) ez a motor a bolygókerekes rendszer a hatékonyság javítására. Ez meglehetősen zajossá teszi teljes teljesítményű üzemmódban, és a motor hallható nyöszörgést ad ki. Ez teljesen normális egy ilyen motornál.

☑️ Hegymászás: Kipróbáltam a Engwe néhány nagyon rövid és meredek dombon (20%-os maximális lejtőn) és teljes teljesítményű üzemmódban csak mérsékelt pedálerőt kellett hozzáadnom a továbbhaladáshoz – határozottan a legtöbb versenyző komfortzónáján belül. Amint fentebb említettük, dombokon pedáloznia kell, ha gázt használ (ez talán kevésbé jelent problémát egy könnyűsúlyú versenyző számára).

☑️ Kezelése: A zsíros e-kerékpárok nem mindig a legjobb választás aszfalton való közlekedéshez – a nagyobb gördülési ellenállás és az abroncsok szélessége némileg lomhává teheti őket. Az Engwe Engine Pro ebből a szempontból nem volt rossz érzés, de érezni lehetett, hogy a gumik befolyásolják a kezelhetőséget szűk, kis sebességű kanyarokban. Nagyobb sebességnél ez nem volt annyira észrevehető.

☑️ Fékezés: A Logan hidraulikus fékek lenyűgöztek – meredek lejtőn nem fakultak ki a fékek, és jól teljesítettek jó harapással és modulációval. A betétek úgy néznek ki, mint a hagyományos Shimano hidraulikus fékbetétek.

☑️ szuszpenzió: Az első felfüggesztés tekercsrugós felfüggesztésű villa reteszeléssel és előfeszítés beállítással. Ezek a villák „testesebbnek” tűnnek, mint a hasonló árú e-bicikliken található villák. A nagy abroncsokkal kombinálva nagyszerű munkát végeztek a próbaút során használt egyenetlen út simításában. Engem is lenyűgözött a hátsó felfüggesztés – 100 mm-es az út, és nagy súlyom ellenére nagyon jól működött, és a tesztút során sem érte el a mélypontot. Ráadásul még a kényelemhez is hozzájárult, így a kerékpár szinte „varázsszőnyeges” utazást biztosít.

☑️ Összecsukható: Összecsukva a Engwe egyszerű, és ha egyszer rászoktál, kevesebb, mint pár percet vesz igénybe – a súly azonban eleinte kissé körülményessé teheti, és azt javaslom, hogy két ember emelje be egy autóba vagy furgonba.

 

Az első utazási benyomásaim alapján a Engwe Engine Pro A 750 W-os motorozás nagyszerű élmény! Nagyon kényelmes, kellemesnek és stabilnak érzi magát az úton. A nagy térfogatú abroncsok kettős felfüggesztéssel kombinálva olyan érzést keltenek, mintha a levegőben lebegnél!

 

A 750 W-os motor teljesítménye nagyon erős, és a legmeredekebb hegyek kivételével szinte erőfeszítés nélkül megy, és csak minimális motoros ráfordítás szükséges. Az assziszt konfigurálása szintén nagy bónusztényező (erről bővebben lentebb). A gázpedál használata nagyszerű azoknak a versenyzőknek, akiknek egészségügyi problémák miatt gondjaik vannak az első rajtnál, és nagyszerű, ha csak egy kis szünetet szeretne a pedálozásban.

Hogyan működik a regeneratív rendszer?

Lehetőségem volt tesztelni a regeneratív rendszert, hogy megnézzem, valóban működik-e. Az alábbiakban részleteztem, hogyan (és ha) működik, és hogyan aktiválható.

☑️ Először is Eco módban kell lennie. Akkor úgy tűnik, hogy csak az 1. vagy 0. asszisztens szinten működik. Akkor tudni fogja, hogy működik, amikor a bekapcsoló sáv (a kijelzőn) zöldre vált. Ahogy lefelé gurul a dombról (vagy segítség nélkül pedáloz), a zöld sáv meghosszabbodik, ahogy több energia kerül vissza az akkumulátorba.

☑️ A maximális regeneráció eléréséhez 20 mérföld/órás sebességgel kell szabadon haladnia. A motort hatékonyan egy nagy dinamóvá alakították át, és érezheti a vontatást, amikor lemegy egy meredek dombról. Valójában ezt több meredek lejtőn is kipróbáltam, és a motor nem száguldott 21 mph felett, és olyan érzésem van, mintha a fékek enyhén be vannak nyomva.

☑️ Ha elég hosszú az ereszkedés, látnia kell az akkumulátor százalékos növekedését – körülbelül fél mérföldes süllyedés után az akkumulátor töltöttsége 54%-ról 71%-ra csökkent. De amint fellovagoltam egy másik dombra, az akkumulátor töltöttsége 54%-ra csökkent.

 

 

Az a Engwe Engine Pro törvényes?

Itt válnak bonyolulttá a dolgok. Az Egyesült Királyságban és az EU-ban, jelenlegi e-bike törvény 250 W-os folyamatos teljesítményt ír ki (500 W-os nagyobb csúcsteljesítmény is elfogadható), 15.5 mph (25 km/h) maximális segédsebességgel és 6 km/h körüli sebességgel nem használható fojtószeleppel.

Személy szerint úgy gondolom, hogy több embert ösztönözni kell az e-bicikli használatára, a törvényt felül kell vizsgálni, de az elektromos kerékpárok, mint a Engwe elmossák a vonalakat az e-bike és a moped között, mivel mindkettő használható. Az Engwe Engine Pro könnyen korlátozható, ha szükséges, vagy ott van a Engwe Engine X amely egy közúti jogi változat.

Shimano Gears

🏆 Győztes: ENGINE PRO

Következtetés – Vajon az Engwe Engine Pro a legjobb választás?

Engwe Engine Pro 750w (csúcs 1000W) sok e-bike a pénzért. Masszívnak tűnik, és jól összerakottnak tűnik. Csak egy negatívum van: elég nehéz. 32 kg, ami néhány ember számára túl nehéz lesz ahhoz, hogy felmenjenek a lépcsőn, vagy akár beüljenek egy autóba.

A hátsó agymotor teljesítménye erős és egyenletes. Még nem teszteltem az akkumulátor teljes hatótávját, de anekdotikus jelentések szerint a valós világban körülbelül 40 mérföld (64 km) a hatótávolság vegyes rásegítéssel. Rendelkezésre áll egy eco, normál és sport mód – plusz akár 9 rásegítési szint közül választhat (5 a dobozból). Ezenkívül lehetősége van a rásegítési szintek finomhangolására és a regeneratív rendszer bekapcsolására. Van egy automatikus világítási funkció is, amely azonnal felkapcsolja a világítást, amint sötétedik.

Lenyűgözött a kijelzőn keresztüli testreszabhatóság mértéke – ezt a kerékpárt valóban személyre szabhatja egyéni igényeinek megfelelően. Összességében nagyon tudom ajánlani a Engwe Engine Pro 750 W – ha egy sokoldalú és robusztus összecsukható e-kerékpárra vágyik, rengeteg erővel, kényelemmel és sok műszaki jellemzővel, akkor ezt az árát nehéz felülmúlni. 

Legújabb felhasználói vélemények

Nézze meg, mit gondolnak más felhasználók

  1. ENGWE ENGINE PRO - Eredeti ára: 1.499 € volt.Jelenlegi ára: 1.479 €.

    3
    Értékelés dátuma: Július 24, 2024 by Vicent Gari Isach

    Ahora ya estoy utilizando mi Engwi y, aunque aun no he relizado todas las pruebas puedo decir, que si la suspension funcionara como esperaba de ella y como dicen otros evaluadores, le podria asignar las 5 estrellas. Por lo visto me ha tocado a mi la unica Engwi con la horquilla delantera i la suspension central, que de vista estan muy bien per no funcionan en absoluto. Ő intentado que algun talr me lo solucione, pero tampoco lo encuentro. Ahora eligiria otra que a ser posible tuviese el respaldo tecnico necesario.

    + PROS: Kivéve las suspensiones, todo me parece bien.
    - CONS: Las suspensiones un fracaso que decepcionan a cualquiera.
  2. ENGWE ENGINE PRO - Eredeti ára: 1.499 € volt.Jelenlegi ára: 1.479 €.

    Értékelés dátuma: Június 21, 2024 by PayHelp

    Szia John,

    Aquí hay un video que muestra cómo puede limitar la velocidad en su ENGWE ENGINE PRO.

    https://drive.google.com/file/d/1egrZaNjMTRvLqWx08yGUu91yGx7Q5-KD/view

    ¡Gracias y por favor avíseme si tiene alguna pregunta!

    Miguel

  3. ENGWE ENGINE PRO - Eredeti ára: 1.499 € volt.Jelenlegi ára: 1.479 €.

    5
    Értékelés dátuma: Június 19, 2024 by Juan David Ordoñez

    hola, quiero limitar la bicicleta a 25 km hora pero no me deja, como puedo hacerlo?

  4. ENGWE ENGINE PRO - Eredeti ára: 1.499 € volt.Jelenlegi ára: 1.479 €.

    5
    Értékelés dátuma: Június 15, 2024 by Hansi Franke

    Gutes fahrad

    - CONS: Finde nichts wegen Display Sperre Code falsch eingegeben kann es nicht mehr startenh
  5. ENGWE ENGINE PRO - Eredeti ára: 1.499 € volt.Jelenlegi ára: 1.479 €.

    Értékelés dátuma: Június 4, 2024 by PayHelp

    Bonjour FOURMENT,

    Merci de nous faire part de vos commentaires. Nous sommes heureux que vous soyez satisfait de votre vélo.

    N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des kérdések !

    Üdvözlettel,
    Csapat Engwe

Vásárolja meg még ma, és élvezze a kedvezményes árat

Ha közvetlenül a weboldalunkról vásárol, garantáltan a legújabb verziót kapja meg minden frissítéssel!

Eredeti ára: 1.499 € volt.Jelenlegi ára: 1.479 €. Kosárba

Eredeti ára: 1.299 € volt.Jelenlegi ára: 1.199 €. Kosárba

hiba:
ENGWE Online Shop | Vásároljon EP2 Pro és 750W-ot Engine Pro
logo
Elemek összehasonlítása
  • Teljes (0)
Összehasonlítás
0
Bevásárlókocsi