30 napos visszaküldési és visszatérítési szabályzat
1. Bemutatkozás
1.1 Tisztában vagyunk azzal, hogy időnként előfordulhat, hogy vissza szeretne küldeni egy terméket nekünk.
1.2 Ezt az irányelvet azért hoztuk létre, hogy megfelelő körülmények között visszaküldhesse nekünk a termékeket.
1.3 Ez az irányelv minden ügyfelünkre vonatkozik, földrajzi helyüktől függetlenül.
1.4 Ez a házirend a weboldalunkon keresztül leadott összes megrendelésre vonatkozik.
1.5 Ez a dokumentum nem érinti a fogyasztóként esetlegesen megillető törvényes jogait (például a 2013. évi fogyasztói szerződésekre (információs, törlési és kiegészítő díjakról szóló rendelet) vagy a 2015. évi fogyasztói jogi törvényre vonatkozó jogokat).
2. Visszatér
2.1 Ha nincs más törvényes joga a termék visszaküldésére, visszatérítésre vagy cserere, akkor ennek ellenére jogosult arra, hogy a terméket visszajuttassa hozzánk, és visszatérítést kapjon a jelen irányelvvel összhangban, ha:
(a) a visszaküldött terméket a termék Önnek való feladását követő 30 napon belül megkapjuk. Visszatérítési és visszaküldési szabályzatunk 30 napig érvényes. Ha a vásárlás óta eltelt 30 nap, nem áll módunkban visszatérítést vagy cserét biztosítani. A visszaküldési idő bizonyos körülmények között meghosszabbítható, például távoli országokban;
(b) A visszaküldött termék nem használt, nem tesztelt eredeti, bontatlan vagy sértetlen csomagolásában (sértetlen pecséttel vagy zsugorfóliával), a még felragasztott címkékkel, és egyébként olyan állapotban van, hogy a terméket újként értékesítsük. Ahhoz, hogy visszatérítésre lehessen jogosult, termékének használaton kívülinek kell lennie, és ugyanolyan állapotban kell lennie, mint amelyet Ön kapott.
(c) betartja az ebben a házirendben meghatározott eljárást a termék visszaküldésével kapcsolatban; és
d) az ebben a házirendben meghatározott kizárások egyike sem érvényes.
3. Visszaküldési eljárás
3.1 Ahhoz, hogy élni tudjon a jelen szabályzatban foglalt jogaival, kapcsolatba kell lépnie velünk, hogy megkapja a visszaküldési engedélyezési számot, majd el kell helyeznie a termékre egy kísérőcédulát, amely ezt a számot idézi. Töltse ki ezt a dokumentumot, írja alá és küldje el nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapot vagy e-mailben.
- Letöltés (.pdf) 30 napos pénz-visszafizetési garancia űrlap
3.2 Visszaküldési szabályzatunk értelmében megadjuk a termék visszaküldésének helyszínét. Tájékoztatjuk, hová kell vinnie a teljesen becsomagolt terméket. Általában ez a hely az Ön címéhez legközelebbi DPD vagy DHL létesítmény.
3.3 A termék visszaküldése esetén Önt terheli a saját szállítási költsége. A szállítási költségek nem téríthetők vissza, és 60 EUR és 200 EUR között mozognak, az Ön földrajzi elhelyezkedésétől függően. Ha visszatérítést kap, a visszatérítés költségeit levonják a visszatérítésből.
4. Visszatérítések
4.1 Visszatérítjük az Ön által a jelen szabályzatnak megfelelően visszaküldött bármely termékért nekünk fizetett árat. Miután megérkezett és megvizsgáltuk a visszaküldést, e-mailben értesítjük, hogy megkaptuk a visszaküldött terméket. A visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról is értesítjük. Ha jóváhagyják, visszatérítését feldolgozzuk, és 30 napon belül automatikusan jóváírjuk hitelkártyáját vagy az eredeti fizetési módot.
4.2 Nem térítjük vissza a visszaküldött termékre vonatkozó eredeti szállítási díjat.
4.3 Nem térítjük meg Önnek azokat a költségeket, amelyek a termék visszaküldésével kapcsolatban merülnek fel.
4.4 Általában visszatérítjük az Öntől kapott pénzt ugyanazzal a módszerrel, amelyet eredetileg használt a vásárlás kifizetéséhez.
4.5 A visszatérítést a lehető leghamarabb, de minden esetben a visszaküldött termék kézhezvételétől számított 30 napon belül feldolgozzuk.
5. Késedelmes vagy hiányzó visszatérítések
5.1 Ha a visszatérítést jóváhagytuk, és 30 napon belül nem kapta meg, ne nyisson fizetési vitát, mivel ez további késést eredményezhet. Ehelyett kövesse az alábbi lépéseket:
(a) Először ellenőrizze újra bankszámláját vagy Paypal-számláját.;
(b) majd vegye fel a kapcsolatot hitelkártya-kibocsátójával, eltarthat egy ideig, amíg a visszatérítés hivatalosan megjelenik,
(c) Ezután lépjen kapcsolatba a bankjával. A visszatérítés elküldése előtt gyakran van némi feldolgozási idő.
(d) Ha mindezt megtette, és még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
6. Nem megfelelő visszaküldés
6.1 Ha a jelen szabályzat megsértésével visszaküld egy terméket, és nincs más törvényes joga a termék visszatérítésére vagy cserére:
a) nem térítjük vissza a vételárat, vagy nem cseréljük ki a terméket;
(b) mindaddig megtarthatjuk a visszaküldött terméket, amíg Ön nem fizet nekünk olyan további összeget, amelyet a visszatérített termék újbóli szállításáért felszámíthatunk; és
(c) ha a fizetési felszólítás benyújtásától számított 14 napon belül nem kapjuk meg az ilyen pótlólagos összeg kifizetését, saját belátásunk szerint megsemmisíthetjük vagy más módon megsemmisíthetjük a visszaküldött terméket, az Önnel szembeni felelősség nélkül.
7. Részleteink
7.1
Gtwo Group Limited
RM 7B One Capital Place 18
Luard Road Wanchai HK
Hong Kong 999077
7.3 Kapcsolatba léphet velünk:
a) postai úton, a fent megadott postacímre;
(b) a mi weboldal kapcsolatfelvételi űrlap, Vagy
(c) e -mailben, a weboldalunkon közzétett e -mail cím használatával.