Szállítási feltételek

1. Bemutatkozás

1.1 Ebben a házirendben részletezzük azokat a szállítási módokat, időszakokat és díjakat, amelyek a termékeink weboldalunkon keresztül történő megrendeléseire vonatkoznak.

Raktár Rendeltetési hely Szállítási idő és költség
Európa Ausztria, Bulgária, Horvátország, Cseh Köztársaság, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Németország, Görögország, Magyarország, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Hollandia, Lengyelország, Portugália (az Azori-szigetek nélkül), Románia, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország (No Tenerife, No Las Palmas) és Svédországban 3-11 nap
00,00 EUR
Egyesült Királyság Anglia, Skócia, Wales és Észak -Írország. 3-11 nap
99,00 EUR
* Kövesse nyomon rendelését a www.17track.net a kapott követőkóddal.

1.2 Ez a politika nem hoz létre jogilag érvényesíthető jogokat és kötelezettségeket; inkább a termékek szállításával kapcsolatos szokásos gyakorlatunkat jelzi ez a házirend.

2. Szállítási díjak

2.1 Kínálunk ingyenes normál szállítás az Magyarországhoz:
Ausztria, Belgium, Bulgária, Horvátország, Cseh Köztársaság, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Magyarország, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Hollandia, Lengyelország, Portugália, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország és Svédország . A szabványos szállítási mód tekintetében a szállítási díj 00,00 €;

2.1 Standard szállítást kínálunk az Egyesült Királyságba:
Anglia, Skócia, Wales és Észak-Írország. A szabványos szállítási mód tekintetében a szállítási díj 99,00 €;

2.3 A világ többi országába normál szállítást is kínálhatunk. E-mailes megkeresés után manuálisan ellenőrizzük a szállítási lehetőségeket, és válaszolunk a várható szállítási dátummal és árral.

3. Szállítási idő (módszerek és időszakok)

3.1 Termékeink szállítására alkalmazott módszerek és a szállítás általában befejezésének időtartama a következő:

(a) ha az Ön szállítási címe a Az Magyarország szárazföldi része, akkor választhat vagy csak az általunk előre kiválasztott szállítási módot használhatja, és a termékek szállításának jellemző időtartama ezzel a módszerrel 3-11 munkanap, velünk 30 nap joga, hacsak nincs egyértelműen másképp jelezve. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy minden erőfeszítést megteszünk az időben történő szállítás érdekében.

(b) ha az Ön szállítási címe a Egyesült Királyság szárazföldi, akkor választhat vagy csak az általunk előre kiválasztott szállítási módot használhatja, és a termékek szállításának jellemző időtartama ezzel a módszerrel 3-11 munkanap, jogunkkal 30 nap, hacsak nincs egyértelműen másképp jelezve. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy minden erőfeszítést megteszünk az időben történő szállítás érdekében.

(c) ha az Ön országa az EU-n vagy az Egyesült Királyságon kívül található, a termék szállításának jellemző időtartama nem ismert előre, de ügyfélszolgálatunk e-mailben felajánlja Önnek.

3.2 Ha megrendelését munkanapon 1:1 (GMT/BST) óráig leadja, akkor ezek az időtartamok az adott napon zárva tartanak; ha megrendelését munkanapon (GMT/BST) XNUMX:XNUMX óra után adja le, akkor ezek az időszakok a következő munkanap zárónapjától kezdődnek.

3.3 A 3. szakaszban meghatározott szállítási határidők csak tájékoztató jellegűek, és bár mindent megteszünk annak érdekében, hogy időben megkapja a szállítást, nem garantáljuk a szállítást a megadott időszak vége előtt.

3.4 A termék feladása előtt csalási szűrést végezhetünk, és ezek az ellenőrzések késleltethetik a szállítást. Ha a szállítás a csalások szűrése miatt valószínűleg késik, értesítjük.

4. Földrajzi korlátok

4.1 Általában a következő országokba és területekre tudunk szállítani: az Magyarország legtöbb országába és az Egyesült Királyságba. Nem tudunk szállítani Belgiumba és szigetországokba és területekre, beleértve; Málta, Ciprus, Brit tengerentúli területek, Tenerife, Las Palmas és az Azori-szigetek.

3.2 Időről időre megállapodhatunk abban, hogy más országokba és területekre szállítunk termékeket.

5. Szállítási nyomon követés

5.1 A szállítások nyomon követése a termékeinkre vonatkozó összes megrendelésre vonatkozik.

5.2 A szállítás nyomon követéséhez adja meg megrendelésének számát (amely a megrendelés visszaigazoló e -mailjében található) a szállítási szolgáltató weboldalán: https://www.17track.net/. Abban az esetben, ha a link nem működik az Ön internetes látogatása idején, javasoljuk, hogy látogassa meg https://www.ship24.com/ helyette.

6. Nyugta és aláírás

6.1 Minden kézbesítést személyesen kell átvenni a szállítási címen, és aláírással kell ellátni. Az átvevőnek jelen kell lennie a szállítás során.

6.2 Szállítási szolgáltatónk előzetesen értesíti Önt, ha aláírást igénylő kézbesítést tesz.

7. További szállítások

7.1 Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, kézbesítési szolgáltatónk még legalább 1 alkalommal megpróbálja kiszállítani a megrendelt termékeket.

8. Gyűjtemény

8.1 A behajtás menete; Az átvételi folyamat magában foglalja a csomag nyomon követését a rendelés leadásakor a megadott követőkód segítségével. Kijelölt futárunk néhány órával a tervezett szállítási dátum előtt felveszi Önnel a kapcsolatot a pontos szállítási idő egyeztetése érdekében. A címzett a csomagot várhatóan a megrendelés során megadott címen veszi át. Vannak nincs többletköltség vagy követelmény az áru átvételekor.

8.2 Ha termékei továbbra is kézbesítetlenek maradnak annak ellenére, hogy szállítási szolgáltatónk még legalább 1 alkalommal megpróbálta leszállítani azokat, akkor a kézbesítési szolgáltató hagy egy kártyát az Ön címén, amely tartalmazza az utasításokat a termékek átvételének módjáról, beleértve az átvétel határidejét.

8.3 Ha a csomag átvételét cégünkkel történt előzetes egyeztetés nélkül megtagadják, ami a termék raktárunkba történő visszaküldését eredményezi, a visszatérített összegből 200,00 EUR szállítási költség kerül levonásra.

9. Szállítási problémák

9.1 Ha bármilyen problémát tapasztal a szállítással kapcsolatban, kérjük, 8 napon belül vegye fel velünk a kapcsolatot a weboldalunkon közzétett elérhetőségeken, vagy egyéb módon értesítse Önt.

9.2 Ha szállítási szolgáltatónk nem tudja leszállítani az Ön termékeit, és az ilyen hiba az Ön hibája, és nem szállítja át termékeit a szállítási szolgáltatónktól a vonatkozó határidőn belül, akkor megállapodhatunk abban, hogy gondoskodunk a termékek újraszállításáról. ; fenntartjuk azonban a jogot, hogy az újbóli szállítás tényleges költségeit felszámítsuk Öntől (még akkor is, ha az első szállítás ingyenes volt).

9.3 Az alábbiakban felsoroljuk azokat a helyzeteket, amelyekben a hibás szállítás az Ön hibája.

a) rossz vagy hiányzó címet/telefonszámot adott meg a kézbesítéshez;

b) a megadott szállítási címben hiba történt;

c) a szállítási cím nem ésszerűen hozzáférhető;

d) a kézbesítési cím nem érhető el biztonságosan;

e) ha nincs szükség személyes átvételre, nincs egyszerű és biztonságos módja annak, hogy a termékeket a szállítási címen hagyják, és a szállítást átvevő személy sem áll rendelkezésre; vagy

f) ha személyes átvételre van szükség, a szállítási címen nincs olyan személy, aki elfogadná a szállítást és aláírást adna.

9.3 Ha bármilyen okból vissza szeretné küldeni nekünk a terméket, kövesse visszaküldési és visszatérítési szabályzatunkat https://engue.net/refund-returns/

hiba:
ENGWE Online Shop | Vásároljon EP2 Pro és 750 W Engine Pro motort
logo
Elemek összehasonlítása
  • Teljes (0)
Összehasonlítás
2
 
2024-12-13

Megrendelés törlése

Kerülje el a szükségtelen törléseket

Ellenőrizze a Segítség Központ vagy lépjen kapcsolatba velünk közvetlenül a gyors megoldásokért, mielőtt lemondja. Gyakran meg tudjuk oldani a problémákat, és segítünk elkerülni a lemondási költségeket.

Indítsa el a rendelés törlési folyamatát

Négy számjegyű szám. Nincsenek betűk vagy szimbólumok.

Csak négyjegyű rendelési számot (pl. "6001") fogadunk el. Más formátumok nem tőlünk származnak - Klikk ide.

Bevásárlókocsi