szállítási feltételek
1. Bemutatkozás
1.1 Ebben a házirendben részletezzük azokat a szállítási módokat, időszakokat és díjakat, amelyek a termékeink weboldalunkon keresztül történő megrendeléseire vonatkoznak.
Raktár | Rendeltetési hely | Szállítási idő és költség |
---|---|---|
Európa | Ausztria, Bulgária, Horvátország, Cseh Köztársaság, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Németország, Görögország, Magyarország, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Hollandia, Lengyelország, Portugália (az Azori-szigetek nélkül), Románia, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország (No Tenerife, No Las Palmas) és Svédországban | 3-11 nap 79,00 EUR |
Egyesült Királyság | Anglia, Skócia, Wales és Észak -Írország. | 3-11 nap 99,00 EUR |
* Kövesse nyomon rendelését a www.17track.net a kapott követőkóddal. |
1.2 Ez a politika nem hoz létre jogilag érvényesíthető jogokat és kötelezettségeket; inkább a termékek szállításával kapcsolatos szokásos gyakorlatunkat jelzi ez a házirend.
2. Szállítási díjak
2.1 Standard vagy expressz kézbesítést kínálunk az Magyarországba:
Ausztria, Belgium, Bulgária, Horvátország, Cseh Köztársaság, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Magyarország, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Hollandia, Lengyelország, Portugália, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország és Svédország . A szabványos szállítási mód tekintetében a szállítási díj 129,00 €;
2.1 Standard vagy expressz kézbesítést kínálunk az Egyesült Királyságba:
Anglia, Skócia, Wales és Észak-Írország. A szabványos szállítási mód tekintetében a szállítási díj 129,00 €;
3. Szállítási idő (módszerek és időszakok)
3.1 Termékeink szállítására alkalmazott módszerek és a szállítás általában befejezésének időtartama a következő:
(a) ha az Ön szállítási címe a Az Magyarország szárazföldi része, akkor választhat vagy csak az általunk előre kiválasztott szállítási módot használhatja, és a termékek szállításának jellemző időtartama ezzel a módszerrel 3-11 munkanap, megérdemelt 30 napos jogunkkal, hacsak nincs egyértelműen másképp jelezve;
(b) ha az Ön szállítási címe a Egyesült Királyság szárazföldi, akkor választhat vagy csak az általunk előre kiválasztott szállítási módot használhatja, és a termékek szállításának jellemző időtartama ezzel a módszerrel 3-11 munkanap, megérdemelt 30 napos jogunkkal, hacsak nincs egyértelműen másképp jelezve;
3.2 Ha megrendelését munkanapon 1:1 (GMT/BST) óráig leadja, akkor ezek az időtartamok az adott napon zárva tartanak; ha megrendelését munkanapon (GMT/BST) XNUMX:XNUMX óra után adja le, akkor ezek az időszakok a következő munkanap zárónapjától kezdődnek.
3.3 A 3. szakaszban meghatározott szállítási határidők csak tájékoztató jellegűek, és bár mindent megteszünk annak érdekében, hogy időben megkapja a szállítást, nem garantáljuk a szállítást a megadott időszak vége előtt.
3.4 A termék feladása előtt csalási szűrést végezhetünk, és ezek az ellenőrzések késleltethetik a szállítást. Ha a szállítás a csalások szűrése miatt valószínűleg késik, értesítjük.
4. Földrajzi korlátok
4.1 Általában a következő országokba és területekre tudunk szállítani: az Magyarország és az Egyesült Királyság. Nem tudunk szállítani Belgiumba és szigetországokba és területekre, beleértve; Málta, Ciprus, Brit tengerentúli területek, Tenerife, Las Palmas és az Azori-szigetek.
3.2 Időről időre megállapodhatunk abban, hogy más országokba és területekre szállítunk termékeket.
5. Szállítási nyomon követés
5.1 A szállítások nyomon követése a termékeinkre vonatkozó összes megrendelésre vonatkozik.
5.2 A szállítás nyomon követéséhez adja meg megrendelésének számát (amely a megrendelés visszaigazoló e -mailjében található) a szállítási szolgáltató weboldalán: https://www.17track.net/.
6. Nyugta és aláírás
6.1 Minden szállítást személyesen kell fogadni a szállítási címen, és aláírást kell adni.
6.2 Szállítási szolgáltatónk előzetesen értesíti Önt, ha aláírást igénylő kézbesítést tesz.
7. További szállítások
7.1 Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, kézbesítési szolgáltatónk még legalább 1 alkalommal megpróbálja kiszállítani a megrendelt termékeket.
8. Gyűjtemény
8.1 Ha termékei továbbra is kézbesítetlenek maradnak annak ellenére, hogy szállítási szolgáltatónk még legalább 1 alkalommal megpróbálta leszállítani azokat, akkor a kézbesítési szolgáltató hagy egy kártyát az Ön címén, amely tartalmazza az utasításokat a termékek átvételének módjáról, beleértve az átvétel határidejét.
9. Szállítási problémák
9.1 Ha bármilyen problémát tapasztal a szállítással kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a weboldalunkon közzétett elérhetőségeken, vagy egyéb módon értesítse Önt.
9.2 Ha szállítási szolgáltatónk nem tudja leszállítani az Ön termékeit, és az ilyen hiba az Ön hibája, és nem szállítja át termékeit a szállítási szolgáltatónktól a vonatkozó határidőn belül, akkor megállapodhatunk abban, hogy gondoskodunk a termékek újraszállításáról. ; fenntartjuk azonban a jogot, hogy az újbóli szállítás tényleges költségeit felszámítsuk Öntől (még akkor is, ha az első szállítás ingyenes volt).
9.3 Az alábbiakban felsoroljuk azokat a helyzeteket, amelyekben a hibás szállítás az Ön hibája.
a) rossz vagy hiányzó címet/telefonszámot adott meg a kézbesítéshez;
b) a megadott szállítási címben hiba történt;
c) a szállítási cím nem ésszerűen hozzáférhető;
d) a kézbesítési cím nem érhető el biztonságosan;
e) ha nincs szükség személyes átvételre, nincs egyszerű és biztonságos módja annak, hogy a termékeket a szállítási címen hagyják, és a szállítást átvevő személy sem áll rendelkezésre; vagy
f) ha személyes átvételre van szükség, a szállítási címen nincs olyan személy, aki elfogadná a szállítást és aláírást adna.