Szállítási feltételek
1. Bemutatkozás
1.1 Ebben a házirendben részletezzük azokat a szállítási módokat, időszakokat és díjakat, amelyek a termékeink weboldalunkon keresztül történő megrendeléseire vonatkoznak.
Raktár | Rendeltetési hely | Szállítási idő és költség |
---|---|---|
Európa | Ausztria, Bulgária, Horvátország, Cseh Köztársaság, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Németország, Görögország, Magyarország, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Hollandia, Lengyelország, Portugália (az Azori-szigetek nélkül), Románia, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország (No Tenerife, No Las Palmas) és Svédországban | 3-11 nap 00,00 EUR |
Egyesült Királyság | Anglia, Skócia, Wales és Észak -Írország. | 3-11 nap 99,00 EUR |
* Kövesse nyomon rendelését a www.17track.net a kapott követőkóddal. |
1.2 Ez a politika nem hoz létre jogilag érvényesíthető jogokat és kötelezettségeket; inkább a termékek szállításával kapcsolatos szokásos gyakorlatunkat jelzi ez a házirend.
2. Szállítási díjak
2.1 Kínálunk ingyenes normál szállítás az Magyarországhoz:
Ausztria, Belgium, Bulgária, Horvátország, Cseh Köztársaság, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Magyarország, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Hollandia, Lengyelország, Portugália, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország és Svédország . A szabványos szállítási mód tekintetében a szállítási díj 00,00 €;
2.1 Standard szállítást kínálunk az Egyesült Királyságba:
Anglia, Skócia, Wales és Észak-Írország. A szabványos szállítási mód tekintetében a szállítási díj 99,00 €;
2.3 A világ többi országába normál szállítást is kínálhatunk. E-mailes megkeresés után manuálisan ellenőrizzük a szállítási lehetőségeket, és válaszolunk a várható szállítási dátummal és árral.
3. Szállítási idő (módszerek és időszakok)
3.1 Termékeink szállítására alkalmazott módszerek és a szállítás általában befejezésének időtartama a következő:
(a) ha az Ön szállítási címe a Az Magyarország szárazföldi része, akkor választhat vagy csak az általunk előre kiválasztott szállítási módot használhatja, és a termékek szállításának jellemző időtartama ezzel a módszerrel 3-11 munkanap, velünk 30 nap joga, hacsak nincs egyértelműen másképp jelezve. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy minden erőfeszítést megteszünk az időben történő szállítás érdekében.
(b) ha az Ön szállítási címe a Egyesült Királyság szárazföldi, akkor választhat vagy csak az általunk előre kiválasztott szállítási módot használhatja, és a termékek szállításának jellemző időtartama ezzel a módszerrel 3-11 munkanap, jogunkkal 30 nap, hacsak nincs egyértelműen másképp jelezve. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy minden erőfeszítést megteszünk az időben történő szállítás érdekében.
(c) ha az Ön országa az EU-n vagy az Egyesült Királyságon kívül található, a termék szállításának jellemző időtartama nem ismert előre, de ügyfélszolgálatunk e-mailben felajánlja Önnek.
3.2 Ha megrendelését munkanapon 1:1 (GMT/BST) óráig leadja, akkor ezek az időtartamok az adott napon zárva tartanak; ha megrendelését munkanapon (GMT/BST) XNUMX:XNUMX óra után adja le, akkor ezek az időszakok a következő munkanap zárónapjától kezdődnek.
3.3 A 3. szakaszban meghatározott szállítási határidők csak tájékoztató jellegűek, és bár mindent megteszünk annak érdekében, hogy időben megkapja a szállítást, nem garantáljuk a szállítást a megadott időszak vége előtt.
3.4 A termék feladása előtt csalási szűrést végezhetünk, és ezek az ellenőrzések késleltethetik a szállítást. Ha a szállítás a csalások szűrése miatt valószínűleg késik, értesítjük.
4. Földrajzi korlátok
4.1 Általában a következő országokba és területekre tudunk szállítani: az Magyarország legtöbb országába és az Egyesült Királyságba. Nem tudunk szállítani Belgiumba és szigetországokba és területekre, beleértve; Málta, Ciprus, Brit tengerentúli területek, Tenerife, Las Palmas és az Azori-szigetek.
3.2 Időről időre megállapodhatunk abban, hogy más országokba és területekre szállítunk termékeket.
5. Szállítási nyomon követés
5.1 A szállítások nyomon követése a termékeinkre vonatkozó összes megrendelésre vonatkozik.
5.2 A szállítás nyomon követéséhez adja meg megrendelésének számát (amely a megrendelés visszaigazoló e -mailjében található) a szállítási szolgáltató weboldalán: https://www.17track.net/. Abban az esetben, ha a link nem működik az Ön internetes látogatása idején, javasoljuk, hogy látogassa meg https://www.ship24.com/ helyette.
6. Nyugta és aláírás
6.1 Minden kézbesítést személyesen kell átvenni a szállítási címen, és aláírással kell ellátni. Az átvevőnek jelen kell lennie a szállítás során.
6.2 Szállítási szolgáltatónk előzetesen értesíti Önt, ha aláírást igénylő kézbesítést tesz.
7. További szállítások
7.1 Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, kézbesítési szolgáltatónk még legalább 1 alkalommal megpróbálja kiszállítani a megrendelt termékeket.
8. Gyűjtemény
8.1 A behajtás menete; Az átvételi folyamat magában foglalja a csomag nyomon követését a rendelés leadásakor a megadott követőkód segítségével. Kijelölt futárunk néhány órával a tervezett szállítási dátum előtt felveszi Önnel a kapcsolatot a pontos szállítási idő egyeztetése érdekében. A címzett a csomagot várhatóan a megrendelés során megadott címen veszi át. Vannak nincs többletköltség vagy követelmény az áru átvételekor.
8.2 Ha termékei továbbra is kézbesítetlenek maradnak annak ellenére, hogy szállítási szolgáltatónk még legalább 1 alkalommal megpróbálta leszállítani azokat, akkor a kézbesítési szolgáltató hagy egy kártyát az Ön címén, amely tartalmazza az utasításokat a termékek átvételének módjáról, beleértve az átvétel határidejét.
8.3 Ha a csomag átvételét cégünkkel történt előzetes egyeztetés nélkül megtagadják, ami a termék raktárunkba történő visszaküldését eredményezi, a visszatérített összegből 200,00 EUR szállítási költség kerül levonásra.
9. Szállítási problémák
9.1 Ha bármilyen problémát tapasztal a szállítással kapcsolatban, kérjük, 8 napon belül vegye fel velünk a kapcsolatot a weboldalunkon közzétett elérhetőségeken, vagy egyéb módon értesítse Önt.
9.2 Ha szállítási szolgáltatónk nem tudja leszállítani az Ön termékeit, és az ilyen hiba az Ön hibája, és nem szállítja át termékeit a szállítási szolgáltatónktól a vonatkozó határidőn belül, akkor megállapodhatunk abban, hogy gondoskodunk a termékek újraszállításáról. ; fenntartjuk azonban a jogot, hogy az újbóli szállítás tényleges költségeit felszámítsuk Öntől (még akkor is, ha az első szállítás ingyenes volt).
9.3 Az alábbiakban felsoroljuk azokat a helyzeteket, amelyekben a hibás szállítás az Ön hibája.
a) rossz vagy hiányzó címet/telefonszámot adott meg a kézbesítéshez;
b) a megadott szállítási címben hiba történt;
c) a szállítási cím nem ésszerűen hozzáférhető;
d) a kézbesítési cím nem érhető el biztonságosan;
e) ha nincs szükség személyes átvételre, nincs egyszerű és biztonságos módja annak, hogy a termékeket a szállítási címen hagyják, és a szállítást átvevő személy sem áll rendelkezésre; vagy
f) ha személyes átvételre van szükség, a szállítási címen nincs olyan személy, aki elfogadná a szállítást és aláírást adna.
9.3 Ha bármilyen okból vissza szeretné küldeni nekünk a terméket, kövesse visszaküldési és visszatérítési szabályzatunkat https://engue.net/refund-returns/