1. Bemutatkozás

1.1 Tisztában vagyunk vele, hogy időről időre problémákat tapasztalhat készülékével a jótállási határidőn belül.

1.2 Ezt a szabályzatot azért hoztuk létre, hogy megfelelő körülmények között tökéletes állapotú készüléket szerezhessen be.

1.3 Ez az irányelv minden ügyfelünkre vonatkozik, földrajzi helyüktől függetlenül.

1.4 Ez a házirend a weboldalunkon keresztül leadott összes megrendelésre vonatkozik.

2. Garancia és szerviz

2.1 A jótállás akkor érvényesül, ha az átvett termék nem működik kifogástalanul, vagy nem rendelkezik a jótállási jegyben vagy reklámüzenetben meghatározott tulajdonságokkal, illetve a vásárlástól számított első 12 hónapon belül a termék hibája jelentkezik. Az eladó vállalja, hogy a hibákat az 5.3 pontnak megfelelően kijavítja, vagy az 5.4 pont szerint javítja.

2.2 Az eladó a visszaküldött termék kézhezvételétől számított 5.4 napon belül feldolgozza az 45 pontban leírtakat. Az eladó a probléma azonosításától számított 5.3 napon belül elküldi az 7. szakasz tartalék részét.

2.3 Ha az eladó 45 napon belül nem tud megoldást nyújtani a vevőnek, az eladó a terméket díjmentesen kicseréli egy azonos, új és hibátlan termékre.

2.4 Az eladó minden termékre garanciát vállal. A teljesen elektromos járművekre vonatkozó garancia az akkumulátorra, az elektronikus alkatrészekre és a motorokra vonatkozik. Az alvázra és a karosszériára nem vonatkozik a garancia. Szintén nem kopásnak kitett alkatrészek (például gumiabroncsok, lámpák stb.). Nem vesszük figyelembe a garanciát, ha a készülék mechanikai sérüléséről vagy a készülék mechanikai sérüléséből eredő sérülésről van szó. A használati, tárolási és karbantartási utasítások be nem tartása a garancia kizárásához vezethet.

2.5 A jótállás nem zárja ki a fogyasztónak az eladó termékhibáért való felelősségéből eredő jogait.

3. Jótállási nyilatkozat

3.1 Az eladó kijelenti:

a) a termék kifogástalanul fog működni a 12 hónapos jótállási időszak alatt, ha rendeltetésének és használati utasításának megfelelően használják,

(b) az Ön kérésére a jótállási időn belül és jóváhagyott jótállási igényen belül az eladó saját költségén gondoskodik a termék hibáinak, hiányosságainak elhárításáról.

(c) az eladó nem képes műszaki értékelést végezni az esetleges hibák tekintetében, és így nem dönthet a termék cseréjéről az importőr műszaki szolgálatának véleménye nélkül.

d) garantálja a minőséget vagy a hibátlan működést a jótállási idő alatt, amely az áru fogyasztóhoz történő átadásával kezdődik.

3.2 A garanciális feltételek a következők:

(a) garanciális igény esetén be kell nyújtania a rendelési számot, hiteles garanciajegyet, az eredeti vásárlási számlát (vagy mindkettő másolatát);
– a terméket nem manipulálta olyan személy, akinek nem volt erre felhatalmazása;
– a vevő (felhasználó) a készüléket a mellékelt utasítások szerint kezelte és használta:

(b) a vásárlónak a vásárlást követő 8 napon belül be kell jelentenie az eszköz látható hibáit;

(c) csak a jótállási időszak alatt EngweAz 5.4 szakaszban leírt problémák esetén a technikusok a hivatalos szervizközpontok;
– a garanciális matricák és plombák nem sérültek vagy nem lettek eltávolítva;
– Az akkumulátort legalább 30 naponta töltik és merítik.

(d) a jótállási időszak alatt bármely szervizközpont vagy felhasználó jogosult az 5.3. szakasz szerinti egyszerű problémák karbantartására;

e) a megvádolt probléma a termék átvételétől számított 12 hónapon belül,

4. A garancia nem vonatkozik:

4.1 A jótállási szolgáltatás nem vonatkozik azokra az alkatrészekre, amelyek elhasználódnak és külső hatásoknak vannak kitéve (csövek, burkolat, gumiabroncsok, csapágyak stb.).

4.2 Nem veszik figyelembe a jótállást a készülék szakszerűtlen beállítása és kezelése, mechanikai hibák, a termék szakszerűtlen, hanyag kezeléséből adódó meghibásodások, a készülékbe történő illetéktelen beavatkozások miatt sem, ha a hiba nem megfelelő használat miatt keletkezett. fogyóeszközök, ha a készülék részeibe nem eredeti alkatrészek kerültek beépítésre, túlzott elektromos áram feszültség, vis maior, villámcsapás, akkumulátor lemerülés, a termékek vagy alkatrészeinek nem megfelelő tisztítása, valamint a készülékbe folyadék bejutása miatt.

4.3 Mielőtt a készüléket szervizbe adná, meg kell tisztítani minden szennyeződéstől.
A nem rendeltetésszerű használat, az erőszak alkalmazása és a nem hivatalos szerviz által végzett beavatkozások esetén a garancia nem érvényes. Ez a garancia nem korlátozza az Ön törvényes jogait.

4.4 A terméket kizárólag személyes használatra, nem kereskedelmi célokra szánják.

5. Garancia folyamata:

5.1 Ahhoz, hogy élni tudjon a jelen szabályzatban foglalt jogaival, kapcsolatba kell lépnie velünk, hogy megkapja a visszaküldési engedélyezési számot, majd el kell helyeznie a termékre egy kísérőcédulát, amely ezt a számot idézi. Töltse ki ezt a dokumentumot, írja alá és küldje el nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapot vagy e-mailben.
- Töltse le (.pdf) a garanciaigénylő űrlapot

5.2 a jótállási igénylőlapon töltse ki a következő adatokat: a vásárlás dátuma, rendelési száma, a cikk modellje, a hiba részletes leírása, név, vezetéknév, cím és telefonszám, vagy töltse ki az űrlapot teljes egészében .

5.3 Az eszköz természetéből és az online vásárlásokból adódóan a becsült 10-30 percet igénybe vevő egyszerű javításokat úgy oldjuk meg, hogy ingyenes alkatrészt küldünk a vevő címére, videós utasításokkal a problémákat okozó alkatrész cseréjéről . Ezen felül 30,00 EUR-t visszatérítünk a vásárlónak. Az ilyen javítások magukban foglalják, de nem kizárólagosan;

a) az első led lámpa, a hátsó lámpa, a pedálok, a fékkarok, az első és a hátsó sárvédők, a támaszték, a sárvédőtartók, az akkumulátortartó, a hajtókar cseréje,

b) a sebességváltó, a fékerő, a kormány, a sebességkorlátozás/kijelző egység/ODO beállítása,

c) kijelzőegység, kijelzővezérlő, vezérlőegység, fojtószelep, akkumulátorcsatlakozó, első/középső/hátsó tengely, első villa cseréje

5.4 minden olyan meghibásodást, amelyre nem vonatkozik az 5.3. szakasz, és amelyek nehezen javíthatónak minősülnek, kizárólag a szerviz csapata javítja ki. engwe.háló. A kerékpár átvételével a vevő címén, bejavítással Engweszervizbe és hibátlan állapotban, díjmentesen visszaküldjük a vevőnek. Az ilyen javítások magukban foglalják, de nem kizárólagosan;

a) az akkumulátor áramköri lapjának, az akkumulátortöltő portnak, az erőgépnek, a hátsó motoragynak a cseréje belső elemekkel,

b) szabadonfutó kazetták, pedelec érzékelők cseréje,

5.5. Az eladó a vevővel egyetértésben megszervezi a termék átvételét a vevő 5.4 pont szerinti ügyintézési címére. A vevő köteles az árut a 6. pontnak megfelelően gondosan becsomagolni és az átvételre előkészíteni. Az átvételt a szerződött futárszolgálat végzi.

5.6 az eladó vagy a hivatalos szerviztechnikus megvizsgálja a terméket, és eldönti, hogy garanciális javításról vagy más javításról van-e szó

5.7 erről időben tájékoztatja az ügyfelet

6. Útmutató a csomag helyes leadásához

6.1 A készüléket jól és biztonságosan be kell csomagolni, hogy szállítás közben ne sérüljön meg. Csomagolja be az eredeti csomagolásba vagy más megfelelő és ütésálló csomagolásba. A futárszolgálat nem ismeri a csomag tartalmát, ezért néha durván kezelik a csomagot. A termék sérülésének elkerülése érdekében a csomagoláson belüli készüléket puha fóliával kell védeni, hogy leesés vagy durva kezelés esetén se sérüljön meg. A tartalom kartondobozban legyen, amelyben a küldemény tartalmát a méhsejt karton, hullámkarton vagy buborékos polivinil között el kell választani, és a doboz tartalmát meg kell tölteni. A csomagot úgy kell becsomagolni és védeni, hogy a tartalma elviselje az övről való leesést, ami 1m-ről való leesést jelent.

6.2 Az eladó nem vállal felelősséget az olyan károkért, amelyek a készülék szállítása során keletkeztek, és a készülék szervizbe adása előtt keletkeztek.

6.3 Javasoljuk, hogy a csomag leadása előtt készítsen fényképet a csomagolásról. A nem megfelelő csomagolásból, vagy a csomagon belüli készülék nem megfelelő védelméből eredő károkért a csomag feladója a felelős.

6.4 A termék átvételének pontos időpontját egyeztetni kell a szervizzel. Jótállási időn belüli és jóváhagyott jótállású készülék esetén a postaköltség fedezi Engwe.net.

6.5 A garancián kívüli javítások vagy a jóvá nem hagyott jótállás postaköltsége a vásárlót terheli. Ha a készülék már nem garanciális, 35,00 € készülékellenőrzési díj és postaköltség mindkét irányban, az eredetileg felszámított szállítási költséggel megegyező összegben kerül felszámításra.

hiba: Hoppá! Nincs lopás. Engedélyért forduljon hozzánk.
ENGWE Online Shop | Vásároljon EP2 Pro és 750W-ot Engine Pro
logo
Elemek összehasonlítása
  • Teljes (0)
Összehasonlítás
2
Bevásárlókocsi